YouTube’да рекламадан энг кўп пул топаётган россиялик блогерлар (Forbes рейтинги, 2020 йил)

  •   DiMaX
  •  2307
  •  31.10.2020 15:16

YouTube’да рекламадан энг кўп пул топаётган россиялик блогерлар (Forbes рейтинги, 2020 йил)

Forbes яқинда TikTok тармоғида пул ишлаётган русийзабон блогерларнинг биринчи рейтингини эълон қилган эди. Ўзбек миллатига мансуб, 22 ёшли Раҳим Абрамов унда рейтинг етакчиси бўлган.

ЎҚИНГ: Миллиардер ҳақида миллиардларга тенг фактлар

Энди эса Forbes энг оммавий видеохостинг – YouTube тармоғида айнан рекламадан кўп пул топаётган рус тилли блогерлар рейтингини тақдим этди. Қуйида уларнинг номлари, канал манзили, обуначилар сони ва рекламадан олаётган даромади ҳақида маълумотларни келтирмоқдамиз.

1-ўрин: LABELCOM

Канал номи: LABELCOM.

Обуначилар сони: 4,5 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $3 550 000.

2-ўрин: Валентин Петухов

Канал номи: Wylsacom.

Обуначилар сони: 9,6 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $3 410 000.

3-ўрин: Александр Гудков

Канал номи: Чикен Карри.

Обуначилар сони: 2,5 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $1 130 000.

4-ўрин: Юрий Дудь

Канал номи: вДудь.

Обуначилар сони: 8,2 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $980 000.

5-ўрин: Антон Лапенко

Канал номи: Лапенко.

Обуначилар сони: 2,8 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $980 000.

6-ўрин: Алексей Пивоваров

Канал номи: Редакция.

Обуначилар сони: 1,6 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $920 000.

7-ўрин: Дима Гордей

Канал номи: Дима Гордей.

Обуначилар сони: 5,5 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $850 000.

8-ўрин: Ксения Собчак

Канал номи: Ксения Собчак.

Обуначилар сони: 1,8 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $840 000.

9-ўрин: Дима Масленников

Канал номи: Дима Масленников.

Обуначилар сони: 8,6 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $780 000.

10-ўрин: Константин Заруцкий

Канал номи: AcademeG.

Обуначилар сони: 4,8 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $660 000.

11-ўрин: Ирина Шихман

Канал номи: А поговорить?.

Обуначилар сони: 1,4 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $650 000.

12-ўрин: Николай Соболев

Канал номи: SOBOLEV.

Обуначилар сони: 5,2 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $600 000.

13-ўрин: Эрик Давидыч

Канал номи: smotraTV.

Обуначилар сони: 4 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $510 000.

14-ўрин: Андрей Ширгин

Канал номи: HiMan.

Обуначилар сони: 15,1 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $490 000.

15-ўрин: Алишер Моргенштерн

Канал номи: MORGENSHTERN.

Обуначилар сони: 8,2 млн.

Рекламадан йиллик даромади: $470 000.

Forbes’дан аниқлик киритишларича, мазкур рейтингни улар WhoIsBlogger тадқиқот компанияси тузишган. Бунда контент яратиш учун сарфланадиган харажатлар, шунингдек YouTube’нинг ўзидаги монетизация ва доната тушумлари ҳисобга олинмасдан, айнан рекламадан келаётган даромадгина ҳисобланган. Рейтингда каналларнинг реклама орқали 2019 йил 1 сентябрдан то 2020 йил 31 августгача олган даромадлари акс эттрилган.

Эслатиб ўтамиз: YouTube сайтида ҳар ким ҳам ўз каналини очиши мумкин ва бунинг энг осон йўли тўғрисида биз батафсил йўриқнома ҳам эълон қилганмиз.

ЎҚИНГ: YouTube’дан рекламаларни олиб ташлашнинг ўта осон йўли топилди!