Dunyoning eng qimmat brendlari
Kantar Millward Brown hamda WPP kompaniyalarining tahlilchilari jahonning eng qimmat markalari ro‘yxatini tuzishdi. Bunda ularning oxirgi 12 oydagi ko‘rsatkichlari inobatga olindi.
O‘QING: “Dunyoning eng boy kishisi” qanday boyigan?
E’tiborli tomoni shundaki, ushbu ro‘yxatda eng yuqori o‘nta pog‘onani aynan axborot texnologiyalari yo‘nalishidagi kompaniyalar zabt etgan. Mana, top-o‘ntalik bilan tanishamiz:
Kompaniya |
2018 yilgi o‘rni |
2017 yilgi o‘rni |
|
1 |
1 |
Apple |
2 |
2 |
Amazon |
3 |
4 |
Microsoft |
4 |
3 |
Tencent |
5 |
8 |
|
6 |
5 |
Visa |
7 |
7 |
McDonald's |
8 |
10 |
Alibaba |
9 |
14 |
AT&T |
10 |
6 |
Ushbu reyting bo‘yicha hisobotlar bilan mana bu havola orqali The BrandZ loyihasining rasmiy saytida tanishish mumkin.
Aytish kerakki, mazkur reytingga 120 000 brend hamda 3 million nafar iste’molchi jalb etilgan. Unda xulosa chiqarish uchun ko‘plab parametrlar inobatga olingan: moliyaviy ko‘rsatkichlaridan tortib logotipining mashhurligigacha.
Faqat iqtisodiy jihatiga ko‘ra eng qimmat brendlar ro‘yxatini esa Forbes nashri taqdim etgan bo‘lib, unda reyting natijalari boshqacharoq ko‘rinish kasb etgan.
O‘QING: Apple sakkiz yildan buyon dunyoning eng qimmat brendi bo‘lib qolmoqda