Koronavirus to‘rtta kompaniyani dunyoning eng qimmat brendlari safiga olib chiqdi

  •   DiMaX
  •  712
  •  20.10.2020 16:58

Koronavirus to‘rtta kompaniyani dunyoning eng qimmat brendlari safiga olib chiqdi

Interbrand 2020 yildagi eng qimmat brendlarning navbatdagi reytingini e’lon qildi. Unda birdaniga to‘rtta yangi paydo bo‘ldi – Instagram, Tesla, YouTube va Zoom, deb yozadi Sof.uz.

O‘QING: Bill Geyts butun dunyoda koronavirusdan qutulishning yagona yo‘lini aytdi

Reytingning birinchi pog‘onasida yana Apple. Kupertino shirkati 322 milliard dollarga baholanib, yil davomida 38 foizga qimmatlashdi. Ikkinchi o‘rinda Amazon ($200 mlrd, +60%), uchinchi o‘rinda Microsoft ($166 mlrd, +53%) joylashgan. Kuchli beshtalikka Google ($165 mlrd, -1%) va Samsung ($62 mlrd, +2%) ham kirgan.

Reytingga kiritilgan brendlar orasida raqamli xizmatlar – Spotify (+52%, $8,3 mlrd.ga baholangan) va Netflix (+41%, $12,6 mlrd) – reyting yetakchilaridan keyingi bir yil ichida eng muhim o‘sishni ko‘rsatdi.

IT-sohasi mijozlari orasida nafaqat eng yuqori o‘sishga ega kompaniyalar, balki uchta yangi kelganlar ham bor – Facebook'ka tegishli Instagram ($26 mlrd), YouTube ($17,3 mlrd) va 100 o‘rinni egallagan Zoom ($4,48 mlrd). Facebook'ning o‘zi (-12%) va Disney (-8%) brendlari narxi yil davomida pasaydi.

Reytingdagi kompaniyalar orasida eng jiddiy pasayish – bu General Electric (-30%, $17,9 mlrd.gacha). Avtomobilsozlik sohasida yil davomida birorta ham brend ijobiy o‘sishni ko‘rsatmadi, ammo bu sohada yangi paydo bo‘ldi – Tesla. Ilon Maskning shirkati 12,7 milliard dollarlik baho bilan 40-o‘rinni egalladi.

Pandemiyadan so‘ng barcha hashamatli brendlar (Louis Vuitton, Chanel, Dior, Prada, Gucci) va ommaviy bozor segmentidagi kiyimlar (Zara, H&M) uchun pasayish kuzatildi.

Reytingga yangi kelganlar koronavirus pandemiyasi benefitsiarlaridir.

O‘QING: Uyali aloqa kompaniyalari 1 noyabrdan yangicha yashay boshlaydilar

Terabayt.uz сайтининг видеолари: Youtube'даги каналимизда!